Kontakta oss

Vi besvarar ditt mail inom kort.
Vid prisförfrågan inkludera
så mycket information som möjligt

för en så korrekt prisuppgift som möjligt

 

Fri kostnadsförfrågan

Kontaktformulär

Vanliga frågor

Fakturafrågor

Vi skickar vanligtvis ut fakturor kring den sista varje månad. På fakturan är RUT-avdraget redan gjort. Om du inte är beviljad avdraget får du en tilläggsfaktura på aktuellt belopp.

Om du tycker att summan inte stämmer är du välkommen att kontakta oss för dialog.

Anmärkning på flyttstädning

Har du fått en anmärkning på flyttstädningen?
Detta sker oerhört sällan, men olika hyresvärdar har olika kriterier så missförstånd kan uppstå.
Kontakta oss då, så ska vi komma fram till en lösning.

Offert på plats

Vid hemstädning eller andra tjänster som innefattar mer än någon enstaka timme så åker vi kostnadsfritt ut till plats och ger en offert på det som ska utföras.

Ring eller använd kontaktformuläret, kom ihåg att inkludera adress och vilken/vilka dagar ni kan infinna er för diskussion.

Vad gör ni med sånt som inte ska behållas?

Vid tömning tar vi tillvara på så mycket som möjligt, genom att ta med brukbara ting till loppis. Har ni önskemål om att något inte ska gå till återbruk så lämnar vi givetvis det på återvinningen istället.

Vi är väldigt måna om miljön och sorterar allt avfall enligt riktlinjerna hos Gästrike Återvinnare.

Sekretess

Vi läser aldrig papper som ligger framme, och har tystnadsplikt kring alla våra kunder.

Nöjda kunder

Inget jobb är för litet. Alla kunder stora som små får högsta service. Trevlig och hjälpsam personal som är otroligt flexibla och tillmötesgående. Jag rekommenderar Kalle och Erika till alla!

Tack så mycket för en jättefin flyttstädning! Jag kommer rekommendera Olssons Allservice firman till alla mina vänner som är i behov av flytt/städ.

Tusen tack för ett suveränt utfört arbete och bemötande. Jag kommer rekommendera er till alla. Supernöjd”